Anı/ Günlük Defteri Yapımı

Selam,
Bu yazımızda Anı/ Günlük Defteri Yapımını sizinle paylaşacağım.  Eğer günlük tutmayı seviyorsanız ya da anılarımı bir deftere yazayım,  yıllar sonra hatırlayayım diyorsanız bu yazımı kesinlikle okumadan geçmeyin derim. Hadi gelin başlayalım.



Malzemeler
Yarım A4 ( İstediğiniz kadar)
Karton
Delgeç
İğne,iplik
Makas
Silikon tabancası, yapıştırıcı
Keçeli ve kurşun kalem




Öncelikle defterinizin kaç sayfa olmasını istiyorsanız o kadar yarım A4’leri tek teeeek kenarlarını delgeç yardımıyla  Şekil1’deki gibi deliyoruz.
 ( Galiba en sıkıcı kısım bu ama sonuç mükemmel olduğu için sıkılmaya değer :)


Deldiğimiz o kısımlardan çapraz şekilde dikiyoruz. Veeee daha sağlam olması için diktiğimiz kısımlardan bir katta silikon tabancası geçiip iyice yapıştırıyoruz.(Şekil2)


 Defterimizin sayfaları hazır oluyor ve daha sonra bu sayfaların düzenli görünmesi için ve defter kapağının daha kalın olmasını istediğimiz için Şekil3’deki gibi bu sayfaların dışından resim kağıdı, beyaz karton ya da bir adet A4’le kaplıyoruz.( Siz hangisini tercih etmek istiyorsanız).


En son olarak defterimizin kapağı ve süslemesi kaldıı. Ben sadeliği sevdiğim için defter kapağında kahverengi karton kullandım ve çok fazla bir süsleme yapmadım. Bu kartonu defterin en dış kısmına Şekil4’teki gibi yapıştırıyoruz ve üzerine istediğiniz herhangi bir yazı yazıp defterimizi bitiriyoruz.

Herkes zamanda yolculuk yapıyor aslında. Anılarıyla geçmişe, Hayalleriyle geleceğe…
Sizde geçmişe ufak bir yolculuk yapmak isterseniz hemen bir anı defteri oluşturun ve yazmaya başlayııın :)

Anı defterinin yapılışını izlemeniz için sizlere bir de video hazırladı. Yazımı beğendiyseniz ve bu tür yazılara devam etmemi istiyorsanız bana yorum bırakmayı unutmayın.


Okumaya çok mu üşendiniz ? 
Burayı tıklayarak videosuna ulaşabilirsiniz. 
Videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayınız.


Yorumlar

  1. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş ����

    YanıtlaSil
  2. Harika cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel olmus devamını bekliyorum��

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık kızlar

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim çok keyifliydi. En yakın zamanda yapmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. heeey ne güzel yaaa. koyayım blogumaa. bi de tekraar hoşgeldin aramızaaa. geçenlerde de hoşgeldin demiştim. yine görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
  8. Pek güzel olmuş ya! Ellerinize sağlık. Ben anı ve şiir defterlerimi 40 yıl sonra kaybedince, blog yazmaya başladım artık. Umarım buradan da kaybolmazlar. :)
    Ama sizin yaptığınız şekildeki bir anı defteri, yıllar sonra pek nostaljik olur sanırım. :)

    YanıtlaSil
  9. selam hemen koştum geldimmm :)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık çok beğendim bende çok severim yazmayı takibe aldım senide bana beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Beni ilkokul yıllarıma götürdü yazın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trabzon'da yaşadığım bir anım :)

Belki de kırıldıkça parlarız