Bir Köpeğin İç Sesi


Merhaba Ben Çakıl. 
3 Aylık bir kangal köpeğiyim. Sahibimi çok seviyorum. O da beni sevdiği her halinden belli. Koşmayı çok seviyorum. Genelde oradan oraya koşar, deli gibi hareket ederim. Sahibim benimle oynamayı çok sever. Tabi ki ben de onunla oynamayı seviyorum. Çünkü o bana hiç kızmaz ve sürekli beni gıdıklar. Onu görmediğim zaman ve kulübeme girdiğim zaman havlamaya başlarım. Bazen sahibimle birlikte dışarı çıkarız. Bahçemiz geniş olduğu için ben her yeri araştırmak isterim. Arka bahçeye gider saklanırım. Sahibim beni bulduğunda kulübeme götürür ve orada oynamaya devam ederiz. Sahibim bana oturduğumda yemek verdiği için verdiği her komutta otururum. Çoğu zaman karşıma geçer ve beni güldürmek için şebeklikler yapar fakat ben gülmem. Ona sadece bakarım ve bir süre sonra pes eder.  Sahibim beni sevmeyi çok abartır ve yiyecek diye korkarım. 

Fakat;
 Her köpek benim gibi şanslı değil. Dışarı da kalan bir sürü arkadaşım var. Lütfen arkadaşlarıma yardım etmeyi unutmayın. 
Görüşmek üzere. 





                     

Yorumlar

  1. Adsız31 Ocak

    Çok sevimli bir yazı olmuş. Kalemine sağlık. Köpeğinin iç sesine sağlık. Daha sık yazı yazmalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ İnşaAllah daha sık olacağım :)

      Sil

Yorum Gönder

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anı/ Günlük Defteri Yapımı

Trabzon'da yaşadığım bir anım :)

Belki de kırıldıkça parlarız