Kötü Anı - 1

Selam, size bir kötü anımdan bahsetmek istiyorum.
Liseye yeni başladığım zamandı ve İmam hatip lisesinde okuduğum için kendi kendime küçük bir karar almıştım, lise benim için hayatımı değiştirdiğim dönem olacak diye.
Ve ben okulun ilk günü okula kapalı gittiğimden beridir kapalıyım :)
O zamanlar yeni kapandığım için bu halimi herkese göstermek istiyordum ve ilkokulda en samimi olduğum arkadaşımın evine gittim. Kapıyı çaldım, açtığında şaşıracağından emindim ki öyle de oldu.
Çok güzel olmuşsun ama pantolon giyiyorsun dedi. Ben de inşallah ileri de düzelteceğim dedim ve içeriden annesi geldi o sırada arkadaşım telefona bakmak için gitti.
Annesi 'hayırlı olsun' dediğinde 'teşekkür ederim ... Teyze darısı kızına inşallah' dedim.
Bana 'Senin gibi kapanacaksa hiç kapanmasın, bu doğru değil.' cümlesini sarf etti.
Ben o an sadece 'inşallah daha düzgün bir şekilde kapanır' deyip arkadaşımla da vedalaşıp onların apartmanından çıktım. Eve kadar ağladığımı hatırlıyorum. Eve vardığımda bir süre apartmanda oturup göz yaşlarımı sildim ve eve öyle girdim. 
Ve bu olaydan hiç bir zaman bahsetmedim aileme.

Yıllar sonra o arkadaşımı gördüm. Benden farksız üstüne büyük dudakları olan bir kız olmasına rağmen, kırmızı rujlar, Allah katına yükselen eyelinerlar... 
Velhasıl kelam, onun beni eleştirmeye hakkı olmadığı için benim de onu eleştirme hakkım yok.
Büyük konuşmanın hiiiç lüzumu yok. 
Garip, sözün bittiği yer.



Yorumlar

  1. Herkes ne olursa olsun bir şey yapacakken buna bir yerden başlamak zorundadır
    Ve hiçkimse ilk kez yaptığı bir şeyi mükemmel yapamaz. Kalplerde olanı da
    Biz bilemeyiz. Bu sebeple yanlışları güzel bir dille söylemek gerekir. Ortada bir yanlış varsa eğer bunu yüze vurarak değil doğrusunu göstererek düzeltilir..

    YanıtlaSil
  2. AYNEN bazen insanları anlamak çok güç oluyor , öyle garipleri var ki Rabbim güzel düşünenlerle karşılaştırsın inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Adsız15 Ocak

    İnsandan her zaman eleştirir. Bir düşünür "Hata dediğimiz şey ter kokusu gibidir, daima başkalarınınkini hissedersin" derken çokta güzel anlatmış insanların kendileriyle nasıl yüzleşmediğini. İşini Allah'a bırak dostum. Kalemine kuvvet...

    YanıtlaSil
  4. Dünyanın en olgun ve lezzetli elması olsan da yine de elmadan nefret eden birileri olacak diye bir söz var insanların herşeye bir yorumu var keşke karşısındaki kişinin de üzülebildiğini düşünüp yorum yapacaksa da bunu kalp kırmadan yapsa...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anı/ Günlük Defteri Yapımı

Trabzon'da yaşadığım bir anım :)

Belki de kırıldıkça parlarız