Defterini süsle / Karpuzlu Defter/ Watermelon Notebook- 3 malzemeli defter

Selam,
Reklam kokan ajandaların üzerini sadece ve sadeceee “3” malzemeyle nasıl kaplayabiliriz bunu paylaşacağım sizlerle :)
Karpuzlu Defter

Malzemeler
1 adet resim kağıdı ya da beyaz karton
1 adet suluboya
Veeee koli bandı

Yapıştırmak için evinizde bulunan herhangi bir yapıştırıcı
Benim bir adet üzeri reklamlarla dolu ajandam vardı. 
Üzerindeki görüntüden dolayı o ajandayı kullanmak için sürekli erteliyordum. Ve bir gün sordum kii kendi kendime neden bu defterin üzerini daha canlı daha güzel bir şekilde kaplamıyorum? :)
 Ben yazın vazgeçilmezi karpuzu kışın okulda ufak tefek notlarımı yazacağım defterime taşımak istediim. 



Hemen resim kağıdımı ve sulu boyamı aldım başladım karpuz dilimleri yapmaya. Öncelikle kırmızı boyayla gelişi güzel alt tarafı oval olan üçgencikler çizdim. O oval kısımların kenarlarına yeşil boyamla karpuz kabukları ekledim. 




Vee son olarak keçeli kalemimle çekirdeklerini çizdim. Siz çekirdekleri sulu boyaylada yapabilirsiniz. Sıra geldi defteri kaplamaya. 
Yapıştırıcıyı tüm defter kapağına sürüp bu hazırladığım resim kağıdıyla kapladım. 
Kenardaki fazlalıkları kestiim ve en son olarak defter kapağım daha parlak canlı olmasını istediğim içiin ee birazda çabuk yıpranmasını önlemek için koli bandıyla bir güzel bantladım. 




( burada dikkat edilmesi tek konu koli bandını yapıştırırken hava kabarcıklarını temizlemek ve içerisinde havacıkların kalmasını engellemek.) 


Sizin için zor geldiyse bu bölümü yapmayadabilirsiniz. Size kalmış :)

Tadaaaam defterimiz hazır. 



Okumaya çok mu üşendiniz ? 
Burayı tıklayarak videosuna ulaşabilirsiniz. 
Videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayınız.

Yorumlar

  1. Eline sağlık esmoş bunun kavunlusu yokmuydu ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hm kavnlu olsa kavluda yapacan mı ben kavunu cok severim karpuzu da severim de cekirdeni ayklamaktan yiyemiyom ��

      Sil
  2. 👏👏👏👏süper

    YanıtlaSil
  3. bu da çokoşmuş yaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anı/ Günlük Defteri Yapımı

Trabzon'da yaşadığım bir anım :)

Belki de kırıldıkça parlarız