Sizi Özledim.

 Selam, ben geldim. Bazılarınız beni hatırlar. Ben Dünyanın en meraklı kızı. Yaşadığı dünyadan ziyade kafasında yeni dünya oluşturan ve orada yaşayan biri. 

Sabahattin Ali'nin ''Ben Dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.'' sözünü benimsemiş, aynı kişi. Farklı demiyorum çünkü her insan farklı olma çabasında savruluyor. Ben herkesle aynıyım. Benim dünyam sizin dünyanızda değil. 

Uzun zaman oldu blogumu kullanmayalı, yazmayalı. Şimdi sıradanlaşan hayatıma bir sayfa açma vakti. 

Hayatımın belirli dönemlerinde girdiğim çıkmazlar ve uzaklaşmalar sonucunda tüm sosyal medya hesaplarımı kapatmış olarak atıyorum bu adımı. 

Bazen özlediğim yerler geliyor aklıma, huzuru arıyorum. Kaçacak şehir, sığınacak evler arıyorum kendime.. sonra yazmaya karar veriyorum. Okunsun diye değil, anlaşılsın diye. 

Zaten en kötü şey değil midir anlaşılmamak? 

Selam, ben geldim. Tekrar.




Yorumlar

  1. Adsız21 Şubat

    hoşgeldiin tekraar <3

    YanıtlaSil
  2. Adsız21 Şubat

    hoşgeldin sefa getirdin canım

    YanıtlaSil
  3. Adsız21 Şubat

    yeni içeriklerini heyecanla bekliyoruz hoşgelmişssseeeen

    YanıtlaSil
  4. Adsız21 Şubat

    Yeni yazılarınızı merkala bekliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

'Eleştirilmeyen insan ilerleyemez.'
Neden bir yorum bırakmıyorsun?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Anı/ Günlük Defteri Yapımı

Trabzon'da yaşadığım bir anım :)

Belki de kırıldıkça parlarız